En hållbar viktminskning med Sjusju-modellen®.

Bryt dina gamla mönster, nå din målvikt och behåll den. 

 

Sjusju-aktuellt

Prioritera att planera 

2013-10-13

Brukar du också glömma grönsakerna? En vanlig fälla som lätt sätter krokben för att lyckas med viktminskningen.

 

För att få med grönsakerna krävs planering. Köp inte hem morötter och låt dem ruttna i kylen. ANVÄND DEM! 

 

Låt tallriken bestå av hälften grönsaker. Planera att ha till lunch, ta med dig några morötter eller något annat om du inte är säker på att ha tillgång till dem. Reserv kan vara burkgrönsaker, bättre än inget.  Ha alltid en plan b om du inte har någon grönsak eller glömt handla. Hur ser din plan b ut?  En burk champingoner, en bytta coctailtomater ... ?

Gör ett aktivt val för din hälsa och bestående viktminskning: Kom ihåg att grönsakerna är en känd succefaktor för en viktminskning som varar!

Lycka till! Bärta

 

Antal kommentarer: 0

Namn: E-postadress: Hemsideadress:
Meddelande:
:) :( :D ;) :| :P |-) (inlove) :O ;( :@ 8-) :S (flower) (heart) (star)




Mata in koden inbäddad i bilden